إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الثلاثاء، 1 نوفمبر، 2016

الدكتور نجم الدين كريم يكرم مقاتل البيشمركة اكو رحمن صاحب المركبة التي انقذت عشرات الجرحى في كركوك ---پارێزگارى كه‌ركوك پێشوازى ده‌كات له‌و پێشمه‌رگه‌يه‌ى ده‌يان هاوڵاتى له‌ ڕۆژى په‌لاماره‌كه‌ى داعشدا ڕزگار كرد

الدكتور نجم الدين كريم
يكرم مقاتل البيشمركة اكو رحمن صاحب المركبة التي انقذت عشرات الجرحى في كركوك
قال الدكتور نجم الدين كريم محافظ كركوك ان شجاعة وتضحيات وجسارة المواطنيين وتعاونهم مع الاجهزه الامنية قد افشل المخطط القذر لعصابات داعش الارهابية خلال الايام الماضية وقدم المواطنيين صور ملحمية عن مدينتهم .
جاء ذلك ذلك خلال استقباله وتكريمة اليوم الثلاثاء 1/11/2016 مقاتل البيشمركة اكو رحمن صاحب المركبة نوع بي ام دبل يو الذي استطاع نقل العشرات من الجرحى من موقع التصدي للارهابيين ..
وقال ان شجاعة اكو وهو بيشمركة في اللواء 116 في قضاء الطوز وشارك في معارك عديده مع اقرانه في محيط القضاء وكركوك ومحاور اخرى .
وقال اننا وبأسم مواطني كركوك نشكرهم ونقدر عاليا تضحياتهم .
من جانبه قال البيشمركة اكو رحمن ان ما قام به من عمل هو ضمن واجباته كمقاتل في البيشمركة فكركوك تستحق منا التضحيات للدفاع عنها واحباط جميع المخططات التي يحاول تنفيذها الارهاب .

----------------------------------------------
 
پارێزگارى كه‌ركوك پێشوازى ده‌كات له‌و پێشمه‌رگه‌يه‌ى ده‌يان هاوڵاتى له‌ ڕۆژى په‌لاماره‌كه‌ى داعشدا ڕزگار كرد
نيوه‌ڕۆى ئه‌مڕۆ سێشه‌ممه‌ 1-11-2016 دكتۆر (نه‌جمه‌دين كه‌ريم) پارێزگارى كه‌ركوك پێشوازى كرد له‌ به‌ڕێز (ئاكۆ ڕه‌حمان) پێشمه‌رگه‌ى قاره‌مان و خاوه‌نى ئه‌و ئۆتۆمۆبێلى (بى ئێم ده‌بليو)ه‌‌ى ده‌يان هاوڵاتى خۆبه‌خه‌شى پێ ڕزگار كرد له‌ ڕۆژى په‌لاماره‌ تيرۆريستييه‌كه‌ى سه‌ر شارى كه‌ركوكدا.
پارێزگارى كه‌ركوك وتى: قاره‌مانێتى و بوێرى و گيان فيدايى هاوڵاتيان و هاوكارى كردنيان بۆ هێزه‌ ئه‌منييه‌كان بوه‌ مايه‌ى پوچه‌ڵ كردنه‌وه‌ى هه‌وڵه‌ تيرۆريستييه‌كه‌ى سه‌ر شارى كه‌ركوك.
دكتۆر (نه‌جمه‌دين كه‌ريم) پارێزگارى كه‌ركوك وتى به‌ناوى خۆم و دانيشتوانى كه‌ركوكه‌وه‌ سوپاسى بێ پايانى به‌ڕێز ئاكۆ ره‌حمان ده‌كه‌م پێشمه‌رگه‌ى ليواى 116 ى هێزى پێشمه‌رگه‌ له‌ قه‌زاى خورماتوو كه‌ به‌شدارى چه‌ندي شه‌ڕى دژ به‌ داعشى كردوه‌ له‌ به‌ره‌كانى جه‌نگدا و ئه‌و قاره‌مانێتييه‌ى نواندى جێگاى ڕێز و شانازييه‌ .
لاى خۆيه‌وه‌ (ئاكۆ ره‌حمان) وتى ئه‌وه‌ى من كردومه‌ ئه‌ركى خۆمه‌ وه‌ك پێشمه‌رگه‌يه‌ك و شارى كه‌ركوك شايانى هه‌موو فيداكارييه‌كه‌ بۆ پاراستنى له‌ پيلانه‌ چه‌په‌ڵه‌كانى تيرۆريستان.


ليست هناك تعليقات: