إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

الأربعاء، 3 فبراير، 2016

د. نجم الدين كريم ..يلتقي وفدا من الصليب الاحمر ..پارێزگارى كه‌ركوگ پێشوازى ده‌كات له‌ وه‌فدێكى خاچى سورى نێوده‌وڵه‌تى

د. نجم الدين كريم ..يلتقي وفدا من الصليب الاحمر ..
استقبل الدكتور نجم الدين كريم محافظ كركوك وفدا من مكتب كركوك للصليب الاحمر برئاسة فرانسين روي ..
وقدم وفد الصليب الاحمر نبذه عن نشاطاته التي تخص تخفيف جزء من معاناة النازحين في كركوك وتنفيذ مشاريع اخرى تساهم في تقديم التوعية لشرائح معينة في المحافظة .
ومن جانبه جدد محافظ كركوك دعمه لجهود الصليب الاحمر الدولية في تخفيف المعاناة اثناء احتدام الازمات والصراعات خاصة في ظل الحرب على عصابات داعش الارهابية .. منوها على حجم التحديات في كركوك والناجمة عن الظروف السياسية والاقتصادية والامنية وخاصة في ازمة النازحين والتحديات التي تواجهها كركوك .
============================================

پارێزگارى كه‌ركوگ پێشوازى ده‌كات له‌ وه‌فدێكى خاچى سورى نێوده‌وڵه‌تى
ئه‌مڕۆ چوارشه‌ممه‌ 3-2-2016 دكتۆر (نه‌جمه‌دين كه‌ريم) پێشوازى كرد له‌ وه‌فدێكى خاچى سورى نێوده‌وڵه‌تى به‌سه‌رۆكايه‌تى (فڕانسين رۆى) .
وه‌فدى ميوان پۆخته‌يه‌كيان سه‌باره‌ت چالاكييه‌كانيان له‌ كه‌م كردنه‌وه‌ى ئازار و مه‌ينه‌تييه‌كانى ئاواره‌كان له‌ شارى كه‌ركوكدا خسته‌ ڕوو وێڕاى جێبه‌جێكردنى چه‌ندين پرۆژه‌ى تر سه‌باره‌ت هۆشيار كردنه‌وه‌ى هه‌ندێك توێژى تايبه‌تى نێو كۆمه‌ڵگا له‌ كه‌ركوكدا .
لاى خۆيه‌وه‌ پارێزگارى كه‌ركوك ستايشى ڕۆڵى ڕێكخراوى خاچى سورى نێو ده‌وڵه‌تى كرد له‌ كه‌م كردنه‌وه‌ى ئازاره‌كانى ئاواره‌كان به‌ تايبه‌تى له‌سه‌روبه‌ندى شه‌ڕى دژ به‌ تيرۆريستانى داعش دا له‌به‌ر ڕۆشنايى ئه‌و ته‌گه‌رانه‌ى له‌ كه‌ركوكدا هاتونه‌ته‌ پێش له‌ دۆسێى ئاواره‌كاندا .

ليست هناك تعليقات: